تاریخ انتشار: شنبه 27 دی 1393
نخستین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود
30 اردیبهشت؛

  نخستین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود

نخستین کنگره بین‌المللی «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی»، از 30 اردیبهشت تا اول خرداد ماه سال آینده به همت پژوهشگاه رویان، جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از ایسنا، نخستین کنگره بین‌المللی «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری سلول‌های بنیادی و با حمایت ستاد توسعه سلول‌های بنیادی در سالن همایش‌های دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

برنامه ریزی مجدد ژنوم، اپی‌ژنتیک، سلول‌های بنیادی و سرطان، تمایز سلول‌های بنیادی، سلول‌های بنیادی و ایمنولو‍ژی، ایجاد مدل‌های حیوانی برای بیماری‌ها، مهاجرت و خانه گزینی سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت بر مبنای سلول‌های بنیادی، پیوند سلولهای بنیادی، مسیر سلول‌های بنیادی تا استفاده در کلینیک، قوانین و ساز وکار استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان، دارو و سلولهای بنیادی، نوآوری‌ها در فناوری سلولهای بنیادی، اخلاق در سلول درمانی از جمله محورهای این کنگره هستند.

بر اساس این گزارش، این کنگره دارای امتیاز آموزش مداوم برای گروه‌های مختلف پزشکی شرکت کننده و همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی خواهد بود. تأکید کنفرانس بر جنبه‌های بنیادی، کاربردی، راهبردی و توسعه‌ای سلول‌های بنیادی است که از سودمندی خاص در سطح کشور برخوردارند.

دبیرخانه این کنگره پذیرای مقالات متخصصان و علاقه مندان حوزه سلول‌های بنیادی خواهد بود. بنابراین علاقمندان فرصت دارند از هفتم دی ماه جاری آغاز و تا 15 اسفند ماه جاری، مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین در این کنگره پانل های تخصصی با موضوعات نوآوری ها در فناوری سلولهای بنیادی، مسیر سلول‌های بنیادی تا استفاده در کلینیک، سلول‌های بنیادی و سرطان، مهاجرت و خانه گزینی سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت بر مبنای سلول‌های بنیادی، پیوند سلولهای بنیادی، تمایز سلول‌های بنیادی، برنامه ریزی مجدد ژنوم، اخلاق در سلول درمانی، دارو و سلولهای بنیادی، مفاهیم پایه سلولهای بنیادی برپا خواهد شد.

آغاز ثبت نام در کنگره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی نیز از هفتم دی ماه سال جاری آغاز می شود و تا 25 فروردین ماه 94 ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای نحوه حضور یا ارسال مقاله می‌توانند به آدرس www.mashhadstemcell.com مراجعه کنند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه