تاریخ انتشار: دوشنبه 27 شهریور 1391
تمایز زدایی کاردیومیوسیت ها برای بازسازی قلب موثر است
یک دانشمند آلمانی:

  تمایز زدایی کاردیومیوسیت ها برای بازسازی قلب موثر است

مدیر موسسه قلب و ریه ماکس بلانک آلمان گفت: تمایز زدایی کاردیو میوسیت ها (سلول های قلبی) برای بازسازی بافت قلبی آسیب دیده بعد از سکته قلبی بسیار مهم و درحال بررسی آن هستیم.
امتیاز: Article Rating

توماس براون مدیر موسسه قلب و ریه ماکس بلانک آلمان در گفتگو با "بنیان" اظهار داشت: درحال  تولید مقادیر زیاد سلول های بازبرنامه نویسی شده برای القای تمایز زدایی سلول های قلبی برای درمان مشکلات عملکرد قلب هستیم.

وی افزود: تلاش می کنیم تا این مسیر های سیگنالینک را مهار کنیم چرا که گسترش تمایز زدایی برای عملکرد قلب خوب نیست. نتایج این مطالعات موید استفاده بالینی آنها در آینده خواهد بود.

لازم به ذکر است، توماس براون (DR.Thomas Braun) 14 ژوئن 1961 در هورن بورگ در جنوب غربی هامبورگ به دنیا آمد. وی دکترای خود در زمینه پزشکی را سال  1987 گرفت و سال 1993 به عنوان (  German Habilition  بالاترین رتبه علمی که به یک محقق به واسطه فعالیت هایش اختصاص داده می شود) توانبخش آلمانی در زمینه بیوشیمی دانشگاه هامبورگ انتخاب شد.

زمینه فعالیت تخصصی وی سرطان های کودکان و جراحی بود که خیلی زود آن را تغییر داد و از فعالیت های کلینیکی به پژوهش در علوم پایه تمرکز کرد.

این دانشمند آلمانی در علوم پایه بر روی مکانیسم کنترل تمایز سلول های عضله متمرکز شد.

وی از سال 2004 تا کنون مدیر موسسه قلب و ریه ماکس بلانک و اکنون نیز پروفسور دانشگاه هاله ویتنبرگ است.

پایان مطلب/

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه