تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 شهریور 1391
پردازش نمونه های خون بندناف با تکنولوژی جدید

  پردازش نمونه های خون بندناف با تکنولوژی جدید

بانک خون بند ناف نیوانگلند، سیستم Sepax 2 از کمپانی Biosafe را برای پردازش نمونه های خون بند ناف خود انتخاب کرده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از PRNewswire ، شرکت بانک خون بند ناف نیوانگلند (NECBB) با خرسندی اعلام کرد که در حال حاضر پردازش نمونه های خون بند ناف خود را با استفاده از سیستم 2 Sepax ازکمپانی Biosafe انجام می دهد. Biosafe  پیشرو جهانی در پردازش سلول های بنیادی ، خدمت به بانک های سلول های بنیادی، بیمارستان ها و موسسات تحقیقاتی است که روش های نوآورانه ای در پردازش سلول ها دارد.
 Sepax 2، سیستمی کاملا اتوماتیک، قابل حمل وکاملا بسته است که شرایط پردازش کارآمد تر و مداوم خون بند ناف را فراهم می کند. بنا بر گفته Brad Blaney ، مدیر آزمایشگاه NECBB، از زمان استفاده Sepax 2 در آزمایشگاه ، ما شاهد کاهش در زمان پردازش و در نتیجه افزایش در ظرفیت پردازش بوده ایم . ضریب اطمینان بالا، تکرارپذیری، و سهولت استفاده ازاین دستگاه فوق العاده است. این سیستم شامل پردازش خون بند ناف از هر دو طریق " حذف پلاسما " و "کاهش سلول های قرمز" است. سیستم Sepax  سبب افزایش تعداد سلول های زنده پس ذوب کردن نمونه های فریز شده می شود.این به خانواده ها این اطمینان را می دهد که بهترین ذخیره سلول های بنیادی با کیفیت بالا را در صورت لزوم برای استفاده درپیوند خواهند داشت. Sepax هر واحد خون بند ناف را به صورت جداگانه با حفظ ویژگی های بیولوژیک و منحصر به فرد آن پردازش می کند.
شرکت بانک خون بند ناف نیوانگلند (NECBB) و شرکت مادرآن، مرکز فریز نیوانگلند ، پیشگام درذخیره سازی سلول ها برای بیش از 30 سال در شرایط فریز می باشد. NECBB در مرکز بین المللی خود، در خارج بوستون، ماساچوست، به پردازش و ذخیره سازی سلول های بنیادی نجات بخش برای هزاران خانواده ها در سراسر جهان پرداخته است. سلول های بنیادی خون بند ناف بلافاصله پس از تولد از بند ناف جمع آوری می شود و در حال حاضر برای درمان بیش از 80 بیماری استفاده می شود. پیوند موفقیت آمیز برای سرطان، کم خونی و بیماری های خونی دیگر به طور منظم در بیمارستان های پیوند چه در داخل وچه در سطح بین المللی انجام می شود.
 اخیرا، خانواده ها ذخیره بافت بند ناف را نیزآغاز کرده اند. این بافت شامل سلول های بنیادی ترمیم کننده ای است که دارای پتانسیل ترمیم تقریبا همه بافت های بدن انسان می باشد. NECBB مفتخر است هنگامیکه خانواده ها خون بند ناف فرزند خود را در NECBB ذخیره می کنند، پردازش بافت بند ناف را بدون هیچ هزینه اضافی ارائه می دهد.

پایان مطلب/
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه