تاریخ انتشار: چهارشنبه 01 آذر 1391
آشنایی با فعالیت های کلینیک سلول درمانی پژوهشگاه رویان در زمینه بیماری های  قلبی عروقی
در نشست علمی یک روزه برگزار می شود؛

  آشنایی با فعالیت های کلینیک سلول درمانی پژوهشگاه رویان در زمینه بیماری های قلبی عروقی

آخرین یافته های به دست آمده از مطالعات صورت گرفته در مرکز سلول درمانی پژوهشگاه رویان در زمینه بیماری های قلب و عروقی در نشست علمی یک روزه ارائه می شود.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش بنیان، نشست علمی یک روزه "آشنایی با فعالیت های کلینیک سلول درمانی پژوهشگاه رویان در زمینه بیماریهای  قلبی عروقی " پنجشنبه 16 آذر ماه 1391 ، ساعت  12- 9 در سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می شود.
در این نشست یک روزه ، گزارشی از نتایج بکارگیری سلول های بنیادی مغز استخوان در بیماران دچار سکته حاد طی عمل CABG، گزارشی از نتایج بکارگیری سلول های بنیادی مغز استخوان در بیماران دچار سکته حاد طی عمل PCI، گزارشی از نتایج بکارگیری سلول های بنیادی مغز استخوان در بیماران دچار کاردیومیوپاتی ، گزارشی از نتایج بکارگیری سلول های بنیادی خون محیطی در بیماران مبتلا به بیماری عروق محیطی، ارائه پروتکل نحوه بکارگیری سلول های بنیادی مقیم قلب در بیماران دچار نارسائی ایسکمیک قلب ، پروتکل نحوه بکارگیری سلول های مزانشیم در بیماران دچار نارسائی قلب ارائه خواهد شد.
علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.rctc.ir مراجعه فرمایند.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
چهارشنبه, 16 مهر,1393

zahra

با سلام. برادرم 28 سال دارد. مدت 3سال هست DCM را برای ایشان تشخیص داده اند با EF=20-26% پیس میکر نصب کرده اند و دارو میگیرد. آیا در پژوهشگاه رویان راهی برای درمان ایشان هست؟با تشکر لطفآ به ایمیلم جواب بدهید

شنبه, 03 خرداد,1393

لیلا عرب

بابک عزیز <br />با سلام <br />در پژوهشگاه رویان سلول درملنی در بیماران فلج مغزی 4 تا 12 سال انجام شد که نتایج خوبی نیز به دنبال داشت.در این طرح تحقیقاتی ترجیح داده شد تا در سنین پایین تر که مزمن بودن ضایعه کمتر است پیوند سلول انجام شود.زیرا با افزایش سن ضایعه برگشت ناپذیر تر شده و قدرت ترمیم کاهش می یابد.امیدواریم این طرح فازهای تحقیقاتی را کامل کرده و به درمان تبدیل شود تا در پژوهشگاه رویان بتوانیم ارائه خدمات به بیماران را داشته باشیم.

جمعه, 02 خرداد,1393

بابک

بادرود.....من سالهاست منتظر پیشرفت سلولهای بنیادی هستم حالابچه من از مرز 20سال <br />گذشته وهمینطور مریض متاسفانه بچه من زمان شیرخوارگی فلج مغزی شده و همین الان در <br />مقالعه ای خواندم که میگفت بچه 4 سال تا 14 سال امید بهبود وجود داره منظور این <br />مقاله این است که سن بالاترامکان خوب شدن نداره من شنیده بودم که در ایران خیلی <br />سلول های بنیادی پیشرفت کرده حتی بچه های فلج مغزی بالینی دارند بستری میکنند ولی <br />مثل اینکه همش حرف است خواهش میکنم مرا با یک ایمیل راهنمایی بفرمائید آیا امیدی <br />هست فلج مغزی در ایران خوب بشه یا امیدی نیست در ضمن میخواستم هزینه این کار چقدر میشه با تشکر سروی

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه