حیوانات باغ وحش ، سلول های بنیادی
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 آبان 1390
درمان حیوانات  با سلول های بنیادی امیدی برای درمان انسان ها

  درمان حیوانات با سلول های بنیادی امیدی برای درمان انسان ها

نتایج بدست آمده ازاستفاده سلول های بنیادی بافت چربی در حیوانات، محققان را امیدوار به تکراراین موفقیت ها در انسان کرده است.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از ABC News ، نتایج بدست آمده ازاستفاده سلول های بنیادی بافت چربی در حیوانات، محققان را امیدوار به تکراراین موفقیت ها در انسان کرده است.
دکترEckhard Alt  پس از درمان خوک مبتلا به اماس مفصل درباغ وحش به KTRK-TV گفت :ما فقط این سلول ها را استخراج کرده، تکثیر داده و پس از شستشوبه قلب یا زانو یا هرکجا که شما نیاز دارید تزریق می کنیم.
دکترAlt  برای Ingeron، یک شرکت درهوستون که پیشگام روش های جدید سلول درمانی است کار می کند. روش های این شرکت یک خوک، ببر بنگال و سگ شکاری طلایی  را نجات داده است.

Remley، یک خوک آسیایی در باغ وحش هوستون است که ازآرتریت شدید رنج می برد تا اینکه درمان سلول های بنیادی را دریافت کرد. چهارهفته بعد این خوک بسیار از حرکاتی را که از دست داده بود دوباره بدست آورد.
Lauren Howard ، دامپزشک باغ وحش هوستون گفت : او واقعا به خوبی راه می رود و ما واقعا از پیشرفت او خوشحالیم.

در مکزیک نیز سلول های بنیادی Ingeron ببر بنگال را از کشته شدن نجات داد. این ببر توسط یک قلوه سنگ درطوفان آسیب دیده بود. تحرک او بسیارمختل شده و بر روی شکم می خزید.
Alt گفت : او در حال حاضر بسیار خوب حرکت کرده به اطراف می دود و از زندگی لذت می برد.
این موفقیت ها دانشمندان را بسیارامیدوارکرده است.
محققان آلمانی در ماه ژانویه برنامه ای برای آغاز مطالعات انسانی، با استفاده از روش مشابه برای افراد مبتلا به آرتروز زانو  و برای زخم ها و یا استخوان ها یی که بهبود نمی یابند دارند.

پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه