تاریخ انتشار: شنبه 08 اسفند 1394
بانک خون بندناف رویان با تمام توان برای ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف حرکت می کند

  بانک خون بندناف رویان با تمام توان برای ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف حرکت می کند

مدیرعامل بانک خون بندناف رویان اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم از ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف، تا کنون بیش از 60هزار نمونه در بانک خانوادگی خون بندناف رویان ذخیره سازی شده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش روابط عمومی بانک خون بندناف رویان، دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل بانک خون بندناف رویان با بیان اینکه این مرکز با تمام توان مشغول ارائه خدمت به مردم ایران است افزود: در سال آتی نیز با افزایش تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، آمادگی پذیرش چند برابری نمونه را خواهیم داشت. 
وی با تاکید بر اینکه، خدمات ذخیره سازی سلول های بنیادی  خون بندناف رویان مطابق با استاندارهای بین المللی است تصریح کرد: در این فرآیند خود را ملزم می دانیم استانداردهای جهانی NETCORD را کاملا رعایت کنیم که با این شرایط ضمن ذخیره سازی با بالاترین استاندارد، امکان تبادل نمونه با سایر کشورها نیز فراهم می شود.
ضرابی درباره فعالیت های بانک خون عمومی رویان نیز اظهار داشت: برای ذخیره سازی نمونه در بانک عمومی نیازمند اعتبارات دولتی هستیم که متأسفانه چند سالی است تعیین اعتبار نشده است ولیکن با اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت در سال 94 در زمینه گسترش پذیره نویسی اهداء کنندگان سلول های بنیادی خون محیطی و خون بندناف، امیدواریم با تامین اعتبارات موردنیاز، بانک عمومی خون بندناف نیز در کنار بانک خصوصی توسعه یابد.
پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
شنبه, 26 تیر,1395

پزشک مشاور

فاطمه احمدی@: <br />با سلام <br />یک طرحی در این زمینه معزفی شده است ان شاالله قراراست با معرفی چندپژوهشگرمتخصص طی دوسال آینده شروع به کار کند

دوشنبه, 14 تیر,1395

فاطمه احمدی

عرض سلام و خسته نباشید. <br />ببخشید میخواستم بپرسم آیا الان در ایران آزمایش یا تحقیقی صورت گرفته برای درمان یا بازسازی سلولهای عصبی(مثلا اعصاب شنوایی)؟ و یا در سال های آتی برای این امر امید داشت ؟؟

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه