تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 30 آذر 1395
همکاری کمپانی های Bioheart و NorthStar در زمینه مطالعات سلول های بنیادی

  همکاری کمپانی های Bioheart و NorthStar در زمینه مطالعات سلول های بنیادی

کمپانی های Bioheart و NorthStar به تازگی اعلام کرده اند که همکاری ها و مطالعاتی را در جهت پیشبرد طب بازساختی آغاز کرده اند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از stem-cells-news، کمپانی NorthStar اعلام کرده است که یارانه یا بودجه ای را در اختیار پزشکان قرار خواهد داد که در برنامه آموزشی سلول های بنیادی که انستیتو طب بازسازختی Ageless دایر کرده است شرکت کنند. این برنامه آموزشی شامل مجموعه سخنرانی های آموزشی است که با برنامه های عملی دنبال می شود و طی آن ها پزشکان روش های جداسازی سلول های بنیادی و استفاده آنی از آن ها برای بیماران را فرا می گیرند. انستیتو طب بازسازختی Ageless تاکنون توانسته است بیش از 200 پزشک را با موفقیت آموزش دهد و این پزشکان توانسته اند سلول های بنیادی را هم از چربی و هم از مغز استخوان و پلاسمای غنی از پلاکت را از خون جداسازی کنند و از آن ها برای ارتوپدی، زیباسازی و بیماری های تحلیل برنده استفاده کنند. با برنامه جدیدی که NotrhStar/Bioheart طراحی کرده اند، آن ها گروهی از پزشکان را انتخاب کرده و با قرار دادن بودجه لازم در اختیاز آنها، به آن ها اجازه اشنایی و استفاده از مزایای سلول های بنیادی را خواهند داد.

پزشکان سال هاست که به ارزیابی و استفاده از سلول درمانی به عنوان جایگزینی برای درمان های موجود برای انواع بیماری های مختلف پرداخته اند. این برنامه اجازه آموزش این پزشکان را داده و فرصت لازم برای استفاده از این سلول درمانی ها برای بیماران را در اختیار آن ها قرار می دهد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه