تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 10 مرداد 1396
اینفوگرافی حقایق و اطلاعاتی را در مورد سلول های بنیادی و خون بند ناف ارائه می دهد

  اینفوگرافی حقایق و اطلاعاتی را در مورد سلول های بنیادی و خون بند ناف ارائه می دهد

بیش از 40000 نفر تاکنون سلول های بنیادی شان را‌ در کمپانی Smart cells با موفقیت ذخیره کرده اند؛ با این حال این صنعت هنوز ناشناخته است و گاها اطلاعات غلطی به افراد در این زمینه داده می شود. در تلاش برای افزایش سطح آگاهی افراد برای جمع آوری سلول های بنیادی، Smart cell یک اینفوگرافی اطلاع رسان را ایجاد کرده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress،  کمپانی Smart Cells در زمینه جمع آوری و ذخیره سلول های بنیادی فعالیت می کند و از سال 2000 تا کنون افراد زیادی سلول های بنیادی خود یا فرزندان شان را برای کاربرد در آینده در این بانک  ذخیره کرده اند. شمار مشتریان فعلی این کمپانی تاکنون 4000 نفر بوده است. به منظور استفاده بهتر از این سلول های بنیادی، کمپانی Smart cells یک اینفوگرافی را ایجاد کرده اند که حقایق و اطلاعاتی را در زمینه های زیر ارائه دهد:

  • سلول های بنیادی چه چیزی هستند؟
  • چگونه این سلول های بنیادی را در زمان تولد جمع آوری می کنند؟
  • آن ها چگونه جمع آوری می شوند؟
  • تفاوت بین خون بند ناف و بند ناف چیست؟
  • این سلول های بنیادی برای چه اهدافی می توانند استفاده شوند؟
  • مطالعات حال حاضر روی این سلول های بنیادی بیشتر در چه زمینه هایی است و در آینده چه استفاده ای از آن ها می توان کرد؟

با داشتن اطلاعاتی گرافیکی و در فرمتی که به راحتی قابل خواندن است، می توان توجه افراد(مشتریان) بیشتری را برای ذخیره سازی خون بند ناف شان جلب کرد. این اولین اینفوگرافی است که اطلاعاتی را در مورد این که سلول های بنیادی دقیقا چه چیزی هستند ارائه می دهد و نشان می دهد که طی فرایندی سریع و کاملا بدون درد می توان این منبع غنی از سلول های بنیادی را برای کاربرد در آینده مورد استفاده قرار داد. در واقع این نشان داد که این سلول های بنیادی خون بند ناف پس اندازی برای سلامتی و زندگی در آینده هستند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه