تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 شهریور 1396
FDA و اشاره به تخلفات در کلینیک های سلول های بنیادی

  FDA و اشاره به تخلفات در کلینیک های سلول های بنیادی

یک کلینیک سلول های بنیادی در فلوریدا به دلیل آن چه مشکلات جدی و بازی با سلامتی و جان بیماران محسوب می شود، یک نامه تذکر و هشدار از سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) دریافت کرده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، سخنگوی این سازمان اعلام کرده است که کلینیک سلول های بنیادی به نام Sunrise برای آن چه تجارت محصولات سلول های بنیادی بدون مجوز FDA نامیده است، مورد بازخواست قرار گرفته است. این کلینیک از این محصولات در زمینه هایی مانند ناباروری، زیبایی و ... استفاده می کند. بنابر گفته FDA، این سازمان هیچ محصول زیستی که بوسیله این کلینیک تولید شده باشد را مورد تایید قرار نداده است.

کلینیک های سلول های بنیادی با دادن وعده های دروغین برای درمان بی خطر و موثر آن ها، بیماران آسیب دیده را فریب می دهند و آن ها را به طور مستقیم در معرض خطرات جانی و سلامتی قرار می دهند. بنابر گفته سخنگوی این سازمان، FDA سال هاست بدنبال برداشتن گام های جدید در جهت درمان موثر و بی خطر بیماران با استفاده از رویکردهای مدرن مبتنی بر سلول های بنیادی و طب بازساختی است اما به همان اندازه قوانین سفت و سختی را نیز برای مقابله با سوء استفاده هایی که از این روش می شود وضع کرده است که موجب می شود که صاحبان و دست اندرکاران این کلینیک ها به جان و سلامتی بیماران اهمیت بیشتری بدهند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه