تاریخ انتشار: دوشنبه 31 خرداد 1400
سمپوزیوم کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری

  سمپوزیوم کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری

پژوهشگاه ابن سینا، در راستای به کارگیری روش‌های جدیدتر نظیر سلول درمانی و مهندسی بافت در درمان ناباروری برگزار می کند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا با سابقه سال‌ها فعالیت مطالعاتی و درمانی در زمینه درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری «سمپوزیوم کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری» برگزار می‌نماید. در این سمپوزیوم در خصوص موضوعات اساسی از جمله جایگاه کنونی سلول درمانی در حوزه ناباروری، تازه‌ها و کاربرد پزشکی بازساختی و مهندسی بافت در درمان ناباروری، پیشرفت‌ها و دورنمای مهندسی بافت و تولید گامت از منشأ سلول‌های بنیادی و نقش بانک سلولی در حفظ باروری و درمان ناباروری بحث و تبادل اطلاعات خواهد گردید.
هدف از برگزاری این سمپوزیوم، بررسی و تبادل نظر محققین، پزشکان و دانشمندان فعال در حوزه درمان ناباروری زنان و مردان با استفاده از تکنولوژی سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت می‌باشد تا ضمن ارائه اطلاعات و نتایج آخرین دستاوردها، به بررسی مسائل و چالش‌های این حوزه پرداخته و راه حل‌هایی را در جهت رفع آن‌ها تبیین کنیم.

برگزاری این سمپوزیوم، با مشارکت فعال و مؤثر محققین، اندیشمندان و صاحب‌نظران، نقطه عطفی در تحولات مبتنی بر سلول‌های بنیادی در حوزه درمان ناباروری خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 22432020-021 داخلی 455 تماس حاصل فرمایید و یا با ایمیل edu.avicenna.ac.ir مکاتبه فرمایید.

پایان مطلب/

منبع

https://www.avicenna.ac.ir/shortcut/symposium

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه