تاریخ انتشار: دوشنبه 27 آبان 1392
گردش پژوهشی با پژوهشگران پژوهشگاه رویان
ویژه تمام مقاطع تحصیلی؛

  گردش پژوهشی با پژوهشگران پژوهشگاه رویان

به مناسبت هفته پژوهش (۲۳ لغایت ۲۸ آذر ماه) آزمایشگاه آموزشی "سلول‌های‌بنیادی برای همه " گردش پژوهشی با پژوهشگران به مدت یک هفته را به منظور آشنایی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با گرایش‌های متنوع زیست‌شناسی و کاربردهای پژوهشی این علوم در پزشکی برگزار کند.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، به مناسبت هفته پژوهش (۲۳ لغایت ۲۸ آذر ماه) آزمایشگاه آموزشی سلول‌های‌بنیادی برای همه در نظر دارد با همکاری روابط عمومی پژوهشگاه رویان نمایشگاهی را در مکان موزه پژوهشگاه رویان (بخش جنبی سالن همایش‌ها) با عنوان «گردش پژوهشی با پژوهشگران» به مدت یک هفته، به منظور آشنایی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با گرایش‌های متنوع زیست‌شناسی و کاربردهای پژوهشی این علوم در پزشکی دایر نماید. در این نمایشگاه دانش‌آموزان با وسایل و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی آشنا شده و از روند فعالیت‌های پژوهشی در زیست‌شناسی و پزشکی مطلع خواهند شد همچنین دانش‌آموزان عزیز قادر خواهند بود از نزدیک با پژوهشگران زیست‌شناسی در رابطه با آینده تحصیلی و مباحث علمی گفتگو نمایند.
 
مسئولین و مربیان محترم مدارس می‌توانند جهت هماهنگی برای حضور در پژوهشگاه رویان و استفاده از برنامه‌های گردش پژوهشی با شماره ۲۲۳۳۹۹۵۸ یا ۲۳۵۶۲۴۹۹ تماس حاصل نمایند.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه