تاریخ انتشار: دوشنبه 30 دی 1392
لکه های قهوه ای پوست درمان پذیر است
فوق تخصص جراحی پلاستیک

  لکه های قهوه ای پوست درمان پذیر است

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک با تاکید بر اینکه جراحی های پوست در خانم ها نتیجه بخش تر است گفت: میزان بهبودی نیز در خانم ها بیشتر است زیرا جنس پوستشان بهتر است.
امتیاز: Article Rating
دکتر عزت الله حق گذار، فوق تخصص جراحی پلاستیک در گفت و گو با بنیان در مورد بهترین راه درمان برای رفع چین و چروک های پوست گفت: نمی توان همه بیماران را با یک روش درمان کرد.بستگی به میزان افتادگی پلک و عمق چروک ها، جنس پوست، میزان ضایعه و جنسیت بیمار روش های مختلفی وجود دارد.
دکتر حق گذار تاکید کرد: اما بهتر است همیشه از پله اول شروع کنیم. برای مثال شاید بتوان چین و چروک را با چربی که از نواحی شکم و پهلوی بیمار برداشته شده درمان کرد.یا در چین و چروک های عمیق تر همراه با تزریق چربی لیفتینگ هم انجام می شود و نیاز به جراحی های دیگر نباشد.
وی ادامه داد: مهم ترین نکته این است که هر راه درمانی که انتخاب می شود باید توسط متخصص انجام شود.در حال حاضر حتی در آرایشگاه ها هم این کار را انجام می دهند که این عوارض بسیار بدی به همراه دارد.برای مثال اگر بوتاکس در محل مناسب تزریق نشود باعث افتادگی پلک و بد فرم شدن صورت می شود.
این فوق تخصص جراحی با تاکید بر این که هیچ روش درمانی جایگزین تغذیه سالم و مراقبت خوب از پوست و خواب کافی  نیست افزود: همه درمان ها شیمیایی است و همانقدر که نفع دارد ضرر هم دارد.مسلما همه درمان ها عوارض خاص خود را دارند.بهترین راه برای کم تر شدن عوارض استفاده از کم خطرترین نوع درمان است.
بهترین راه برای درمان لکه های ناشی از یائسگی
دکتر حق گذار در پاسخ به این سوال که بهترین راه برای از بین بردن لکه هایی که بعد از یائسگی روی پوست خانم ها پدیدار می شود چیست گفت: باید بررسی کرد فرد چه میزان  در معرض افتاب بوده  و میزان مراقبت از پوست چقدر بوده است.
وی ادامه داد:البته  نباید به همه این لکه ها فقط از جنبه زیبایی نگاه کرد. ممکن است لازم باشد از این لکه ها نمونه برداری شود سپس اگر خطری نبود با لیزر و با روش های دیگر که به صورت لایه بردار عمل می کنند لکه ها را برطرف کرد.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه